יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

פינגווינים מומלצים ל3 בדצמבר


חייא! יש לי כמה חדשות fab! מעתה והלאה, יהיה לנו ארבעה כוכבים של אופנה נבחרת בכל שבוע! אני מקבל כל כך הרבה מועמדויות אפים ולראות כל כך הרבה פינגווינים לבושים awesomely מקוונים, זה מסובך רק כדי לבחור אחד. ראשון במעלה, שיש לנו Lorenaa30 שבלט לי כאולטימטיבי הסגול הפינגווין.אני ממש אוהב איך כל התלבושת שלה היא לתאם צבע, זה נראה בריל! בא, Dino651 ממש הרשים אותי כסוכן סופר סודי-פירטי פינגווין. משולב אפוס זה היה מזהיר את כל דובי קוטב מציקים, אני בטוח! הבחנתי Suzika כתלבושת שלה היא כל כך צבעונית. אני אוהב איך שהשיער הכחול שלה תואם את הרוח שלה מושכת את התלבושת, זה אס! כפי שכולכם יודעים שאני אוהב לראות את התלבושות אקראיות, במיוחד אלה כמו Mario6415. פרה בעניבה מחזיקה גיטרה ... זה מצחיק! אני אשמח לדעת מה אתם חושבים על תלבושות אלה מדי! תודיע לי בהערות להלן. נ.ב. אל תשכחו למנות את החברים שלך אם אתה חושב שיש להם סגנון עמידה החוצה! - קלאב פינגווין צוות





 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה