יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

סיפור קלאב פינגווין ( אני המנהל של הבלוג קלאב פינגווין לכן זה לא נחשב העתקה )


על קלאב פינגווין
בחודש מרץ 2005, ממייסדי קלאב הפינגווין יצאו כדי ליצור עולם נטול מודעות, וירטואלי שבו ילדים יכולים לשחק משחקים, יש כיף ואינטראקציה. כמומחים באינטרנט והורים, הם רצו קלאב פינגווין להיות מקום שהם הייתם מרגישים בנוח לתת את הילדים שלהם ולבקר את הנכדים.

אחרי חודשים של ייעוץ, מחקר ובדיקה, קלאב הפינגווין נפתח לקהל באוקטובר 2005. הודות לביקורות מצוינות משחקנים והורים, השמועה התפשטה במהירות. בחודש מרץ 2006, קלאב פינגווין השיק במיניקליפ, אתר משחקים המקוון הגדול בעולם, והפך במהירות למשחק המספר 1 שלה.

בחודש אוגוסט 2007, קלאב הפינגווין הצטרף לחברת וולט דיסני בשותפות שנועדה לספק גישה למשאבים חסרי תקדים והזדמנויות פיתוח ייחודיות.

כעבור פחות משנה, בחודש אפריל 2008, קלאב הפינגווין נפתח המשרד הבינלאומי הראשון שלו בברייטון, אנגליה, על מנת לספק תמיכת שחקן מקומית ומתינות.

קלאב הפינגווין הוא זכה להיות חלק מחברת וולט דיסני, אשר משתפת את המחויבות הבלתי המתפשרות שלה ליצירת חוויית בידור מקוונת מהנה ובטוחה לילדים ולמשפחות.

בקלאב הפינגווין אנחנו מאמינים לכל אחד מגיעים מקום לגור בו, בריאות טובה, חינוך ותקווה לעתיד מזהיר. אנחנו נלהבים על מעורבות קהילתית ואנחנו עובדים קשה כדי לטפח תרבות של נתינה, גם בעולם הווירטואלי של קלאב פינגווין ובתוך החברה שלנו.

קלאב פינגווין הוא שבסיסה בעיר היפה של קלונה, קולומביה הבריטית, קנדה וחברת משרדים ואנשי צוות בברייטון, אנגליה ובסידני, אוסטרליה וסאו פאולו, ברזיל ובואנוס איירס, ארגנטינה.